Disse leveringsvilkår gælder for alle køb, du foretager hos KitchenOne. Leveringsvilkårene gælder for køb forettaget på vores hjemmeside www.kitchenone.dk (”Hjemmesiden”).
Når du handler på hjemmesiden, tilbyder vi forskellige leveringsmuligheder. De leveringsmuligheder, vi tilbyder, vises alltid på hjemmesiden og før du foretager dit køb. For aktuelle leveringsmuligheder og alle detaljer om disse, se nedenfor. Når du køber produkter, der sendes til dig direkte fra leverandøren, bruger vi nogle gange et andet fragtfirma end det, der vises ved kassen.
Afhængigt af hvor du bor, kan der være begrænsninger i vores leveringsmuligheder. Vi leverer ikke til mindre øer eller andre steder, de rikke har faste broforbindelser, eller hvor globale transportører normalt ikke leverer.
Hvis din bestilling indeholder flere produkter, hvoraf nogle ikke er på lager hos os, sender vi dine produkter, når alle produkter er tilgængelige for levering. Hvis nogle af produkterne sendes direkte til dig fra leverandøren, vil produkterne dog blive sendt til dig i separate leveringer uden ekstra omkostninger.
Ved hjemmelevering på palle sker leveringen til din kantsten eller opgang, hvis du bor i lejlighed. Der tilbydes ikke at bære produktet ind eller at tage tidligere hvidevarer med.
Afhængigt af hvad du køber og for hvilket beløb, kan der påløbe leveringsomkostninger. Du kan finde oplysninger om vores aktuelle leveringsomkostninger nedenfor. Størrelsen på leveringsomkostningen oplyses alltid i forbindelse med dit køb.
Order under 499 DKK
Udleveringssted PostNord: 49 DKK
Hjemmelevering PostNord: 79 DKK
Kontorlevering: 99 DKK
Pallelevering: 99 DKK
Order over 499 DKK
Udleveringssted PostNord: 0 DKK
Hjemmelevering PostNord: 49 DKK
Kontorlevering: 99 DKK
Pallelevering: 99 DKK
Den forventede leveringstid oplyses altid i forbindelse med dit køb og afhænger af, om produktet er på lager. Hjemmesiden indeholder oplysninger om leveringstider i forbindelse med hvert produkt. Leveringstiden beregnes fra det tidspunkt, hvor ordrebekræftlsen sendes, hvor leveringstiden også fremgår.
Du er ansvarlig for at modtage eller afhente din levering i overensstemmelse med de instruktioner, som du har fået på bestillingstidspunktet. Pakker, som ikke afhentes hos postvæsenet inden for den tid, der er angivet i meddelelsen, returneres til vores lager. I disse tilfælde er vi berettiget til at opkræve et administrationsgebyr. Omkostningerne for uafhentede pakker er 200 DKK for pakker og 1000 DKK for paller.
Du er ansvarlig for at kontrollere din levering omhyggeligt ved modtagelsen. Hvis der opstår skader under transporten, skal du underrette os inden for 3 dage efter levering på [email protected]. Tag billeder af eventuelle skader på både produktet og emballagen, og send billederne til os sammen med din anmeldelse. Du er også ansvarlig for at sikre, at eventuelle skader noteres af agenten eller transportøren. Den forsendelsesmetode, du betalte for på bestillingstidspunktet, er også den forsendelsesmetode, der gælder for levering af erstatningsproduktet og afhentning af det reklamerede produkt.
Du er ansvarlig for omkostningerne til returfragten, når du returnerer et køb. Omkostningerne til returfragt varierer alt efter om det kan sendes via pakkeshop eller hvis produktet er blevet leveret på en palle. Den aktuelle returfragt er vist 49 DKK for pakker og 399 DKK for paller. Omkostningerne til returforsendelse fratrækkes din tilbagebetaling. Alle returneringer sker med PostNord.