Indkøbskurv Kurv ?.SubtotalFormatted? String.Empty Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv Vis kurv Gå til kassen Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv ?.SubtotalFormatted? String.Empty Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Indkøbskurv Kurv Vis kurv Gå til kassen Din indkøbskurv er tom
0
Tilføjet til kurven
stk.
Kontakt

FÅ HJÆLP MED DET SAMME

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

DIN ORDRE

Hvor er min ordre?

Efter du har gennemført din ordre, kan du enkelt tjekke status via følgende link - du skal bruge din ordrenummer og den e-mail du brugte ved bestillingen. Vi sender derudover altid en e-mail når din ordre er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Efter dit køb sendes en automatisk ordrebekræftelse. Modtager du ikke denne indenfor nogle minutter, kan det skyldes, at den er havnet i din spam- eller reklamemappe i din indbakke. Finder du mailen her, kan du markere den som ikke værende spam, så fremtidige mails fra os kommer korrekte frem. Har du ikke fået din ordrebekræftelse, kan du kontakte kundeservice, som tjekker dine oplysninger og indtastning.

Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at lave tilføjelser til en eksisterende ordre, da vi ikke kan trække et højere beløb end der er reserveret ved betalingen. Derfor er du nødt til at foretage en ekstra bestilling. Du har også mulighed for at annullere din ordre og derefter placere en samlet ordre.

Jeg vil gerne annullere min ordre inden afsendelse

Ønsker du at annullere din ordre skal du kontakte kundeservice. Bemærk at vi ikke har mulighed for at annullere en ordre som allerede er pakket, eller er ved at blive håndteret på lageret. Derfor er det en god idé at ringe hvis du fortryder købet.

Beløbet er reserveret på mit Mastercard efter annullering

Ved annullering frigiver vi altid reservationen af beløbet indenfor 24 timer. Ved betaling med Mastercard eller lignende kreditkort, kan der dog gå ekstra tid inden beløbet frigives på din konto (typisk reserveres beløbet i 30 dage). Dette afhænger af reglerne hos din bank, og er desværre ikke noget vi kan påvirke. En mulighed er dog at du videresende dialogen med os til din bank, hvor vi bekræfter din annullering, hvorefter de i nogle tilfælde kan ophæve reservationen før tid.

Kan jeg få del-leveret min ordre, hvis et produkt har længere leveringstid?

Hvis din ordre både indeholder lagervarer og forudbestillinger med en længere leveringstid, bliver ordren leveret samlet når alle varer er på lager. Vi må ikke opdele én ordre over flere leveringer, da betalingen opkræves ved første afsendelse. Ønsker du at fjerne ordrelinjer som ikke er på lager, er du velkommen til at kontakte os. Disse kan eventuelt bestilles separat på en ny ordre.

BESTILLING

Kan jeg bestille på mail eller telefon?

Alle bestillinger skal foretages via vores hjemmeside for at beskytte dine data og betalingsoplysninger. Det er derfor ikke muligt at bestille ved at ringe eller sende en e-mail. Oplever du problemer i forbindelse med bestillingen, er du altid velkommen til at kontakte os.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

For gældende betalingsmetoder bedes du læse vores betalingsvilkår her.

Jeg oplever fejl når jeg forsøger at bestille

Start med at tjekke at du har udfyldt korrekte informationer og at postnummer og e-mail adresse er et gyldigt format. Herefter anbefaler vi at du forsøger i en anden browser eller på en anden enhed. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice for hjælp til bestillingen. Send gerne et skærmbillede og en beskrivelse af fejlen du oplever.

Betalingen bliver afvist

Oplever du at dit betalingskort bliver afvist, skyldes det typisk at der ikke er tilstrækkelig dækning på kortet eller at dit kort bliver afvist af sikkerhedsmæssige årsager. Det kan også skyldes at der ikke er aktiveret de korrekte sikkerhedsindstillinger. Der skal være aktiveret Secured by Nets på Dankort og 3D Secure på Mastercard. Vi anbefaler at du kontakter din bank eller kortudsteder.

LEVERING

Hvad er leveringstiden?

Den forventede leveringstid oplyses altid i forbindelse med dit køb og afhænger af, om produktet er på lager. Hjemmesiden indeholder oplysninger om leveringstider i forbindelse med hvert produkt. Leveringstiden beregnes fra det tidspunkt, hvor ordrebekræftelsen sendes, hvor leveringstiden også fremgår. Oplysninger om leveringstiden for dit køb fremgår også af din ordrebekræftelse.

Hvad koster levering?

Afhængigt af hvad du køber og for hvilket beløb, kan der påløbe leveringsomkostninger. Du kan finde oplysninger om vores aktuelle leveringsomkostninger her. Størrelsen på leveringsomkostningen oplyses altid i forbindelse med dit køb.

Kan jeg få leveret min ordre hurtigere?

Vi har ikke mulighed for at fremskynde enkelte ordrer, da alle ordrer håndteres i den rækkefølge som de kommer ind. Dog tilstræber vi os altid på at overholde den forventede leveringstid.

Min pakke er ikke overleveret til Postnord endnu

Efter håndtering og pakning af din ordre bliver den overleveret til Postnord. Er din pakke udskrevet inden kl. 12 bør den få scanning på depotet ved Postnord inden kl. 21 på hverdage. Ved ekstra travlhed hos Postnord, har vi oplevet at der kan gå en ekstra dag.

Der var ingen følgeseddel eller returseddel i min pakke?

Af miljømæssige årsager, vælger vi ikke at printe følgeseddel eller information omkring returnering. Du har mulighed for at se hvad du bestilte i din ordrebekræftelse, ved at tjekke din ordre online eller på kvittering som sendes på mail efter afsendelse.

Jeg har modtaget de forkerte varer

Skulle du være uheldig at modtage de forkerte varer skal du kontakte kundeservice via mail, så vi kan løse problemet. Beskriv gerne hvilke varer du har modtaget så præcist som muligt, gerne med et billede eller ved at notere f.eks. stregkoden på varen.

Jeg har modtaget en ordre med ødelagt emballage

Hvis du modtager en ordre hvor emballagen er ødelagt, er det vigtigt at du dokumenterer dette i form af billeder. Tag gerne et billede af selve emballagen og fragtsedlen på pakken. I mange tilfælde er selve indholdet dog fri for skrammer, da emballagen er lavet for at beskytte din bestilling. Har indholdet taget skade, skal du straks efter modtagelsen sende en e-mail til [email protected] som indeholder billeder af emballagen (indvendig og udvendig), skaden på produktet og pakkelabel på kassen.

Er det muligt at få leveret til udlandet?

Hos KitchenOne.dk leverer vi kun danske adresser, og har ikke mulighed for at sende til udlandet. Det er dog muligt at bestille på vores svenske, norske eller finske sider for levering til disse lande, hvor du i mange tilfælde finder de samme produkter. Bemærk dog at priserne kan være forskellige, da priserne kun gælder for det enkelte land.

Kan jeg få momsrefusion ved eksport til udlandet?

Hvis du køber en vare som skal sendes ud af landet, har du mulighed for at få momsen refunderet. Dette kræver at du sender gyldig dokumentation, f.eks. en faktura som er toldstemplet ved udførelsen af landet. Du modtager din refusion efter vi har modtaget denne dokumentation. Bemærk at du selv er ansvarlig for at tjekke op på de gældende regler.

 

FORTRYDELSE & RETURNERING

Jeg har fortrudt min ordre og ønsker at sende retur

Hvis du er privatperson, har du en lovbestemt ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra den dag, hvor du eller en person, der handler på dine vegne, modtager det produkt, du har købt på hjemmesiden.

Når du udnytter din lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage, har du ret til at åbne emballagen og undersøge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere dets art, egenskaber og funktion. Dette betyder grundlæggende, at du har ret til at håndtere og undersøge produktet på samme måde, som du kan gøre i en fysisk butik. Hvis det produkt, du har bestilt, kræver montering, skal det være afmonteret, før din returnering kan godkendes.

Vil du annullere dit køb og returnere? Klik her: https://kitchenone.dk/retur/

Hvis du ikke selv kan udskrive returfragtsedlen, bedes du kontakte kundeservice, så hjælper vi dig.

Mere information om fortrydelsesretten kan findes i vores købsbetingelser: https://www.kitchenone.dk/koebsvilkaar/

Er det muligt at returnere en vare, som er taget i brug?

Hvis du håndterer produktet i større omfang end det er nødvendigt for at fastslå dets art, egenskaber og funktion, har vi ret til at foretage fradrag i tilbagebetalingsbeløbet. Et sådant fradrag vil blive foretaget ved sammenligne produktets værdi ved returneringn med den oprindelige værdi på købstidspunktet. For at opnå tilbagebealin i tilfælde af fortrydelse anbefaler vi derfor, at du returnerer produktet i dets oprindelige stand og i dets originale emballage, hvilket betyder, at tilbehør, brugsanvisning, produktemballage, indvendig emballage osv. skal indgå i returneringen.

Visse produkter er undtaget fra fortrydelsesretten og returretten. Det gælder, hvis du har brudt forseglingen på produkter, der af sundheds- og hygiejnemæssige årsager ikke kan returneres, eller produkter, der er fremstillet efter dine anvisninger eller på anden måde er personaliserede. Produkter, der hurtigt kan forringes eller blive forældede, er også undtaget.

Tilbyder i gratis returnering?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis returnering, da vi fortsat ønsker at kunne holde en konkurrencedygtig markedspris for alle kunder. Vælger du at udnytte fortrydelsesretten, skal du derfor selv betale portoen for at sende varen retur. Dog tilbyder vi køb af returforsendelse, som typisk er billigere end hvis du selv vælger at købe porto. For bruge din fortrydelsesret skal du gå til: www.kitchenone.dk/retur/

Returfragt

Du er ansvarlig for omkostningerne til returfragten, når du returnerer et køb. Omkostningerne til returfragt varierer, hvis det sendes gennem en agent, eller hvis produktet er blevet leveret på en palle. Den aktuelle returfragt er vist her. Omkostningerne til returforsendelse vil blive trukket fra din tilbagebetaling.

OBS! Vi kan ikke afhente pakker, der er sendt til ombud. Brug derfor den følgeseddel, som vores kundeservice har sendt ud, eller brug en fragtmand, der kan tilbyde erhvervspakkeservice.

Det er dig som kunde, der bærer risikoen, hvis produktet er beskadiget, når det sendes tilbage til os. Husk derfor at pakke varen godt ind. Brug den ydre emballage, som du modtog produktet i. Sæt ikke fragtlabelen direkte på selve produktemballagen.

Kan jeg fortryde købet ved at nægte modtagelse af pakken?

Du er ansvarlig for at modtage eller afhente din levering i overensstemmelse med de instruktioner, som du har fået på bestillingstidspunktet. Pakker, som ikke afhentes hos postvæsenet inden for den tid, der er angivet i meddelelsen, returneres til vores lager. I disse tilfælde er vi berettiget til at opkræve et administrationsgebyr. Du kan finde oplysninger om vores aktuelle gebyrer for uafhentede pakker her

Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af pakken, eller ikke afhente varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Dette medfører et ekspeditionsgebyr svarende til de reelle omkostninger for leveringen.

Kan jeg få refunderet penge til en anden bankkonto?

Pengene kommer altid retur på samme måde, som der er blevet betalt for ordren. Det betyder typisk at beløbet refunderes til det betalingskort som er brugt ved bestillingen. Dette er for at forebygge svindel og sikre at pengene havner det rigtige sted. Har du fået nyt kort overføres beløbet automatisk via din bank til din nemkonto.

Hvornår får jeg mine penge retur efter i har modtaget pakken?

Vi tilstræber os på at håndtere alle returneringer så hurtigt som muligt, maksimalt indenfor 14 dage. Efter din returnering er håndteret bliver pengene refunderet med det samme og kan typisk ses på din bankkonto indenfor få hverdage. Har du betalt med Mastercard eller lignende kreditkort, kan der dog gå længere tid afhængig af aftalen med din bank, hvilket vi ikke har mulighed for påvirke. Tjek venligst kontoudtoget for kreditkortet, hvor refunderingen bør fremgå.

REKLAMATION & SERVICE

Jeg har en reklamation på en vare, som har fungeret tidligere

Hvis der er en fejl ved dit produkt, har du som privatperson ret til at reklamere over det mangelfulde produkt i henhold til den obligatoriske forbrugerbeskyttelseslovgivning, der gælder i det land, hvor du har din sædvanlige bopæl. I Danmark har du ret til at reklamere over oprindelige fejl og mangler i produktet, der opstår inden for to år efter produktets levering (ansvarsperioden). Du skal altid reklamere inden for rimelig tid fra det tidspunkt, hvor du burde have opdaget fejlen. Hvis du klager inden for 2 måneder efter, at du opdagede fejlen, vil det altid blive anses som rettidigt. Hvis du vil klage over et produkt, kan du udfylde vores formular her.

Herefter bliver du kontaktet af vores serviceafdeling. Har vi brug for at produktet bliver sendt til service bliver du kontakt efterfølgende (vi sender en forudbetalt fragtseddel). Dette gøres for at sikre dig den hurtigst mulige løsning, da vi i de fleste tilfælde samarbejde direkte med producentens autoriserede servicepartner.

Du kan finde flere oplysninger om klager i vores købsbetingelser: https://www.kitchenone.dk/koebsvilkaar/

Jeg har modtaget en vare som ikke virker fra start

Fortvivl ej. Har du modtaget et produkt som ikke fungerer fra starten, skal du udfylde vores serviceformular på www.kitchenone.dk/service/. Bemærk at der er forskel på om produktet ikke lever op til forventningerne, eller om produktet er defekt. Lever produktet ikke op til dine forventninger skal du lave en returnering/fortrydelse på https://www.kitchenone.dk/retur/ - bemærk at der kan blive fratrukket et gebyr for returnering af produkter som har været taget i brug. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Produktet er gået i stykker under leveringen / fragtskade

Hvis du har modtaget et produkt som er gået i stykker under transporten, skal du straks sende en e-mail til [email protected] som indeholder billeder af emballagen (indvendig og udvendig), skaden på produktet og pakkelabel på kassen. Fragtskader skal oprettes straks efter modtagelsen.

Skal jeg betale fragtomkostninger hvis et produkt går i stykker?

Nej. Hvis en vare er gået i stykker indenfor den normale reklamationsret, betaler vi naturligvis for fragtomkostninger. Det er dog vigtigt, at du kontakter os inden produktet sendes retur, og aldrig selv sender produktet retur. Start altid med at oprette din reklamation online via dette link: www.kitchenone.dk/service/, hvorefter du hører fra os.

PRODUKTER & PRISER

Hvilket produkt skal jeg vælge?

Valget af produkt er altid meget individuelt, og afhænger af dine personlige præferencer og det enkelte budget. Hos KitchenOne har vi lavet udførlige købsguides på de mest populære produktgrupper, så du kan foretage det rette valg. Besøg den relevante kategori via topmenuen. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.

Er det muligt at få et tilbud?

Vi justerer løbende vores priser i forhold til markedet, for at sikre dig en god handel hver gang. Prisen på produkterne er dog ens for alle kunder. Finder du et produkt billigere hos en anden dansk forhandler, er du velkommen til at kontakte kundeservice for at se om vi kan tilbyde samme pris. Skal du bruge et stort antal kan du også sende en forespørgsel på mail.

Er det muligt at få en rabatkode?

Vi har generelt valgt at begrænse brugen af rabatkoder, for altid at kunne tilbyde attraktive priser til alle kunder. Vores prissystem overvåger markedet konstant, og justerer vores priser løbende. Vi har valgt at gøre dette, for at sikre en god pris, samtidig med at det høje serviceniveau bibeholdes. Den høje konkurrence på internettet har generelt givet et lavere prisniveau, og derfor er prisudsving ofte begrænsede på de mest populære produkter. Dette er kun til glæde for kunderne, da man i sidste ende har fået et billigere produkt - selvom det måske er uden "rabat". Finder du et produkt billigere et andet sted, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvorfor ændres prisen på et produkt ofte?

Vi justerer løbende vores priser automatisk i forhold til markedet, for at kunne tilbyde dig den bedste handel. Derfor kan du på nogle produkter opleve at prisen pludselig bliver ændret. Husk at vi tilbyder prismatch på vores egen pris 7 dage efter købet, så du kan få differencen retur hvis produktet nedsættes på vores side efterfølgende. Gælder ikke tidsbegrænsede tilbud eller tilbud med begrænset antal.

Tilbyder i prisgaranti på jeres produkter?

Vi tilbyder ikke prisgaranti, men forsøger altid at have konkurrencedygtige priser og matche andre butikker på løbende dagspriser. Vi tilbyder dog prismatch i 7 dage efter købet, hvis varen skulle blive nedsat efterfølgende på vores egen side. F.eks. hvis du køber et produkt i dag, som bliver nedsat i næste uge. Prismatch efterfølgende er ikke gældende hvis der er tale om tidsbegrænsede tilbud eller tilbud med begrænset antal. Finder du et produkt billigere hos en anden dansk forhandler, er du velkommen til at kontakte kundeservice for at se om vi kan tilbyde samme pris.

Forhandler i reservedele?

Vi sælger som udgangspunkt ikke reservedele der ikke findes på vores hjemmeside. Finder du ikke reservedelen på vores hjemmesiden, anbefaler vi at du kontakter producenten direkte, som kan henvise til en mulighed for køb. Du er velkommen til at kontakte os hvis dette ikke lykkedes, nævn gerne hvem du har forsøgt at kontakte først, hvorefter vi kan forsøge at hjælpe dig med at henvise til et sted.

Kan jeg bestille et produkt som ikke er på lager?

Nogle varer kan bestilles, selvom de ikke er på lager. Dette tilbydes på udvalgte produkter som ikke lagerføres, eller for at give dig mulighed for at reservere en populær vare som er udsolgt, så du er sikker på levering så snart varen kommer på lager igen. Disse varer er markeret som forudbestilling og har angivet en estimeret leveringstid fra leverandøren. Dette er et estimat som vi tilstræber os på at overholde, og i forbindelse med forsinkelser vil du blive kontaktet per mail. Bemærk at en ordre først sendes når alle varer er på lager.

 

KONTAKT KUNDESERVICE

SKRIV TIL OS PÅ E-MAIL
Vi oplever i øjeblikket problemer med Gmail. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse og bruger Gmail, så tjek venligst din spammappe.
Vi beklager ulejligheden og arbejder på at løse problemet.

Kontakt os på [email protected] eller udfyld vores formular, som vi besvarer indenfor 3 hverdage:

Tak for din henvendelse
Vi kontakter dig hurtigst muligt
RING TIL OS PÅ TELEFON
Ønsker du vejledning over telefonen eller har du brug for hurtigere svar:
Mandag - Fredag 09:00 - 11:00
Din tryghed
Altid 365 dages fortrydelsesret
Gratis levering ved køb over 500 kr. (*gælder ikke produkter, der kræver pallefragt)
Køkkenudstyr siden 2009
Officiel forhandler af alle mærker
Læs mere om KitchenOne